onsdag den 29. august 2012

USA!! næste stop New York

Washington DC

Lige nu sidder jeg i Washington DC lufthavn, hvor jeg venter sammen nogle andre YFU'er på et fly til New York! 


Har næsten ikke sovet, men er så spændt at jeg slet ikke er træt! 
Det er dog stadig ikke gået op for mig, at jeg ikke skal være på dansk jord i de kommende 10 måneder og jeg ikke skal se min familie og venner i lang tid. Men kan allerede mærke, at det bliver det skønneste år nogensinde!!!
Er virkelig så glad, at jeg ikke kan lade være med at smile:) 

Glæder mig sådan til at, møde familien! Og finde mig tilrette i mit nye værelse. 

Vi har lige fløjet 8 timer og 45 minutter, så har siddet endel ned. 
Men stemningen er stadig i top her, alle er bare så glade og spændte på at mødes deres familier.

Nogle billeder fra den løbende dag:

Klokken ca 5 om morgen, vi har lige taget afsked med vores forældre

Celine, Stine og Emma fra YFU 

Thomas, Jakob og Victor fra YFU 



Ina, som jeg skal rejse videre med til New York!

YFU!! 
Mit første køb i USA
Silke og Bendikte, som skal til Idahoo og Virginia!

Ina, mig og Caroline, som jeg skal rejse sammen med til New York! JF. Kennedy kl. 16.50 US tid.
     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar