tirsdag den 25. december 2012

Christmas breakfast

And it continues 

I morges vågnede jeg op til duften af vafler, frisk frugt, tærte og en varm te. 
Luka og hans familie kom over, for at deltage i julemorgen. 
Vi gav ham tre gaver, som han blev så glad for! 
Der var rigtig hyggelig julestemning, med jule musik og en munter atmosfære. 
Vi fik vores julesok fra "julemanden", i min var der stoppet med gaver. 
Jeg fik et par Rayban sol briller, så nu er jeg klar til Hawaii! også fik jeg en elektrisk tandbørste, 400 dollar gavekort og penge, nye hører telefoner, en foto bog, chokolade og en læder Ipad cover. 
Jeg har fået så mange fantastiske gaver, at en af de gaver ville være nok. 
Men hvem siger nej tak til gaver? 
Jeg elsker den amerikanske jul, den er virkelig farverig. 
Her om 1 time skal vi flyve til Minnesota, hvor der er sne så det glæder jeg mig til! 
Imorgen skal Enya og jeg ud at shoppe i det 2 største center i verden, nemlig Mall of America!   
Love! 




Han fik Beats, Iphone 5 og en northface jakke. Han var så lykkelig! 
Glæden ved at få og give! 





Here we come!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar