lørdag den 22. december 2012

Juleferie FTW

The Rockettes 
Jaa! Så er det juleferien, tiden hvor man har det bedst.
Vågende op med den bedste følelse, at det er ferie og snart jul:) 
Jeg tog ned til Blecker st 319, hvor Ina og jeg havde været for to uger siden. 
Jeg skulle nemlig ind i en musik butik, hvor de havde en masse plader. 
Det er en rigtig hyggelig autentisk gammel musik butik, jeg købte en Beatles anthology plade til min værts bror, som jeg tror han vil elske. 
Også købte jeg en hat til min værts far, som jeg glæder mig til at give ham. 
Jeg er total stolt jeg kunne finde ud af at tage toget hjem her fra, for sidste gang kunne jeg ikke finde ud af det,  men denne her gang lykkedes det mig endelig. 
I går var der præcis et halvt år, til at jeg tager flyveren hjem til Danmark. Tiden går så hurtigt og før jeg kan få set mig tilbage, er jeg hjemme igen i mine vante omgivelser. Det er så mærkelig at tænke på at komme hjem til Dk og jer igen, fordi det to helt forskellige verdener.

Senere i dag kom Caroline, som også er en YFU student fra DK. Vi tog med Enya og hendes veninde til Radio city, for at se det berømte NYC jule show 
The Rockettes. Det var et virkelig overdrevet stort show med 3D briller og det hele. De var rigtige talente det var ret vildt, og alle kvinderne var samme højde og havde samme længde ben. Det må være svært at finde nogen til at danse godt også opfylde de krav.
Der var så mange forskellige scener og udklædninger, og de havde også kameler of får med til sidst, pga de udførte scenariet hvor Jesus bliver født. 
Så det var en dejlig start på jule ferien:) GOD JUL! 
Knus.
Lærke  

Det er et snefnug, jeg kom bare i tanke om hvor smukt et snefnug er.
Også første gang for ca et år siden jeg fandt ud af at et snefnug virkelig ligner en stjerne og hvor krystal agtig den ser ud. Det er det smukkeste jeg nogensinde har set, også smeltede det i mit hånd for de er så skrøbelige. Det fik mig til at indse hvor meget de små ting betyder og hvor glad jeg er for livet.
(jeg har ikke selv taget billedet, fandt det på google).
Man kan ikke særlig godt se det, men det er de tre vise mænd. (showet).
En stjerne bliver født. 
Til sidste viste de musikerne. (btw vi sad på trejde række).
Hvis i skulle få lyst til at sende en tanke:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar