søndag den 30. december 2012

Minnesota!

Mini Apolis

D. 25 dec fløj vi til Minnesota, rejsen var ok ca. 2.5 time første klasse. 
Da vi stod ud af flyet, kom kulden som et chok for det var overdrevet koldt!
Don og Phillis kom og hentede os i lufthavnen, og så kørte vi hjem til et dejlig hyggelig varm pejs. 
De her sidste par dage har været dejlig rolige, så jeg har fået læst en del også nydt stilheden. Men det er nu dejligt at komme tilbage til byen med larmen og mulighederne. 
Den første dag i Minnesota deltog jeg i en zumba klasse, sammen med Enya og bedstemor Phillis  i YMC fitness center. Det var noget af en oplevelse (haha), Ann og jeg var de to yngste i klassen, også ellers var det nok 50+. 
Det var overdrevet sjovt, vi started ud med gangnam style. Prøv dig at forstil dig 20 ældre mennesker danse gagnam style trinene. Og det sjove forsatte, med alle mulige andre sjove trin. 
Men jeg har dog virkelig respekt for alle dem der deltog i klassen, fordi de havde styrken til at være aktive. 
Jeg har bestemt mig for at jeg vil være en aktiv ældre pensionist. 

Efter zumba kørte vi til The Mall of America! 
Det var ligesom en bobbel jeg følte at jeg var udenfor, fordi det var så stort. Der var ikke noget man ikke kunne, de havde svømme land, butikker, restauranter, butikker og forlystelser indenfor. 
Vi brugte hele dagen indenfor i det store center, og vi fik tømt en del butikker 
den ene efter den anden. 
jeg kom ud med tre store poser og en lille.

En af de andre aftener, tog Ann og bedstefar Don ud og bowlede. Det var så sjovt! Også fik vi også en kæmpe stor skål is (det gør alting meget bedre). 

D. 28 dec. Skypede jeg med min gamle klasse humlerne, det var så fedt at snakke med dem igen, selvom det var lidt utydeligt. 
De var til reunion hjemme hos Mie, ville ønske at jeg hjemme så jeg kunne havde deltaget. Men der er jo sommeren 2013! 

Før vi tog hjem var vi også på et museum, med moderne art. Det var rigtig inspirereende at se al den forskellige kunst. Kunst har ingen grænser. 

Knus. 
Shopping!
Noodles
Jaaa sne.



Mexicansk.
Bowling!


IS FTW
Hells kitchen.

Mini Apolis det var mega smart, man bevæge sig rundt i byen uden af gå udenfor, fordi der var indedørs broer overalt.
Art is Beauty.



Byens kendetegn. SKEEN. 



Hov vi fik også julemad, kalkun osv..
NYC! da jeg så ned på byen fra flyet, kunne jeg genkende alle broerne og jeg kunne se the Queens bridge hvor vi bor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar