søndag den 22. november 2015

Danni's Birthday


Hej!

I denne her uge har jeg vaeret paa Yancey Richardson Gallery, sammen med Franceana fra min foto blok. Det var en rigtig interessant udstilling af kunsteren Zanele Muholi. Hun udstiller 15 selvportraeter, hvor hun fremviser sig meget raw og vulnerable ingen surface.
Der er rigtig meget skoenne udstillinger i Chelsea, mange udstillinger er bedre end dem i Moma ogsaa er udstillingerne gratis, saa det er en win win situation.

Havde et lille shoot hjemme paa 61st, mine venner og jeg kom lidt forsent til at ramme det naturlig lys, men vi havde det sjovt nede ved billiard bordet anyways. Jeg tabte begge gange, men det gaar nok:)

Var ogsaa ude sammen med nogle af mine venner, for at explore nyc's gade om aften/natten meget hyggeligt.

Til sidst fejrede vi Danni's 19 aars foedselsdag, med en kaempe kage, hun havde en dejlig dag, med alle os fra New Resident (bygningen hvor vi bor i).
Naar jeg kommer hjem, har jeg taenkt mig at lave en lagkage, for der er ikke noget der slaar dansk foedselsdags kage.

Der er ikke saa lang tid til at jeg kommer hjem igen, jeg flyver praecis om 1 maaned!

Haaber at i alle har det godt, og at i nyder mine smaa lille updates.

Knus:)
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar