lørdag den 28. november 2015

Happy Thanksgiving

Happy Thanksgiving




Tog op til min amerikanske familie dagen føre, for at holde Thanskgiving med dem. Det var nok første gang i min tid her i college at jeg gik i seng før klokken 24. Det gik op for mig hvor meget jeg manglede søvn, da jeg vågnede dagen efter ved 11 tiden. Havde en meget afslappede dag med hele familien. Vi fik gjort alt det traditionelle med at se amerikansk fodbold, har ingen anelse om hvem der egentlig vandt. Derefter samledes vi til thanksgiving måltidet, der var kalkun, sweet potato of mash potato, brød, sovs, salat også græskar tærte. Det var alt sammen rigtig lækkert, normalt er jeg ikke stor fan af den traditionelle thanksgiving dinner laves, men Sage laver den meget sund så maden ikke føles så tung.
slappede af i stuen og tog mig en lur bagefter måltidet. Om aften tog vi til Imax og så den nye Hunger Games part 2. Den var virkelig spænede, skuffede mig ikke på trods af at jeg har læst alle bøgerne.

Lige nu sidder jeg i stuen og skal på vej i seng:) Vil lige slutte af med at sige hvad jeg er taknemlig for: Jeg er taknemlig for min familie, venner og alle de mennesker jeg møder på min vej, som giver impact på mit liv. Jeg ville aldrig være mig uden jeres indflydelse.

Naeste dag, tog jeg om aftenen til Queens for at fejre filippinsk Thanskgiving. Det var meget interessant, da jeg ikke rigtig har faet filipinsk mad, siden Arlene boede hos os tilbage i 2009.
Paa vej derhen, tog jeg en Uber, hvor jeg glemte min taske. Ringede til Lynn og John, som sendte en mail til Uber og proevede at faa fadt paa chefoeren via hans mobil. Taenkte at min taske nok laengst var forsvundet, for det er jo New York City, hvor ting forsvinder ud i det blaa. Men saa faar jeg et opkald af et nr jeg ikke kendte. Det er Uber cheffoeren! Han havde ventede og proevede at faa fadt i mit nr. som han havde fundet vedhaeftet til mine noegler. Jeg fik min taske tilbage :) Der er haab for menneskeheden, er saa taknelig for at faa min taske tilabge :)

Knus.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar