søndag den 24. januar 2016

Blizzard Jonas

Sne storm i New York City

Hej,
I har nok fulgt med i sne stormen, som ramte New York City i gaar morges. Hele byen lukkede ned, der var forbud for biler at koere paa gaderne, butikkerne var lukket og folk havde fri. Det var ret surrealistisk, for man kunne gaa ude paa gaderne, som normalt er fyldt med biler og stoej. Min ven Cullen og jeg tog ud i sne stormen, for at tage billeder og opleve stormen. Vi gik fra Chelsea 23st 3rd ave helt ned til China Town. Scenariet foeltes helt, som en af de der undergangs film, hvor byerne staar stille, fordi byen var lukket ned. Der var mange mennesker paa gaderne, som legede  i sneen og tog billeder. Det var virkelig en unik oplevelse, alting stod bare stille.
Vi tog til Washington Square Park, hvor der var en gruppe mennesker, som havde silent party, det vil sige at de alle havde hoeretelefoner i oerene, som spillede den samme musik ogsaa dansede de bare til det. Vi gik rundt i naesten tre timer, saa da vi endelig kom indenfor i varmen, gjorde det naermest helt ondt paa grund af kontrasten fra kulde til varme.
Vi tog med Jackson og Chioma til Lyric diner, som heldigvis havde aabent. Der var en masse mennesker derinde, for der var ikke mange steder der havde aabenet.
Tog tilbage til New Resident, hvor jeg bor. Der var jeg sammen med en masse af mine venner, som bare hyggede indenfor. Vi tog alle ud igen omkring ti tiden. Vi gik ned til St. Marks ogsaa til Washington Square Park, hvor vi legede snebolds kamp. Da jeg endelig kom hjem, sidst paa dagen var jeg virkelig traet.

Jeg haaber at i hygger i Danmark:)
Knus.

Her kan i faa et lille indblik i snestormen.





 Cullen 













Vicky


Anthony


Dom


 Vicky


Jackson


Ryan





Jacoby


Ali


Chioma


Ingen kommentarer:

Send en kommentar